Vi byggede for nylig til en del mod det eksisterende hus, hvor vi støbte en plade med slanger. I den gamle del lagde jeg gulvspån 2-3 cm under betonpladen og flød op i den rigtige niveau med flydespartel. Hver sin slange der.
Så et flydende gulv over det hele. Fungerer godt, overgangen blev perfekt.
Så et flydende gulv over det hele. Fungerer godt, overgangen blev perfekt.
Jeps, men det er lidt sådan, jeg havde tænkt det i stuen, hvor halvdelen er kælder og regelsat, og halvdelen er jordgulv, der bliver plade.Sebbe89 sagde:
Vi byggede nyligt til en del mod det eksisterende hus, hvor vi støbte en plade med slanger. I den gamle del lagde jeg gulvspån 2-3cm under betonpladen og flød derefter op i korrekt niveau med flydespartel. Hver sin slange der. Så et flydende gulv over det hele. Fungerer godt, overgangen blev perfekt
Problemet her er, at det ikke er muligt at lave to slanger, men slangen skal gå frem og tilbage mellem spån og plade. Dette fordi skarven til kælderen går skråt igennem rummet...
Klik her for at svare


