D
Når man spartler 0-10 mm på gulvspån for at jævne ud, bliver der så ikke bare krummer tilbage efter et stykke tid, hvor man spartler 1-2 mm?

Er det måske ikke noget problem, bør man skal lægge vinylklik eller laminat?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.