D Derbyboy #1 Husejer · Skogen · 8 054 indlæg 20 jul 2021 klokken 20:50 Derbyboy Husejer Skogen 8,054 indlæg 20 jul 2021 klokken 20:50 #1 Når man spartler 0-10 mm på gulvspån for at jævne ud, bliver der så ikke bare krummer tilbage efter et stykke tid, hvor man spartler 1-2 mm? Er det måske ikke noget problem, bør man skal lægge vinylklik eller laminat?
Når man spartler 0-10 mm på gulvspån for at jævne ud, bliver der så ikke bare krummer tilbage efter et stykke tid, hvor man spartler 1-2 mm? Er det måske ikke noget problem, bør man skal lægge vinylklik eller laminat?