1,490 læst ·
8 svar
1k læst
8 svar
Gulvspånpladen eller vægkrydsfinér først ?
Hej. Overvejer om man lægger alt gulvspån på hele etagen før man sætter de liggende reglar for rummene eller omvendt.
Det er et lille nybyggeri og etagen i spørgsmålet er ca. 50m2.
Ganske åbent og der bliver kun to vægge. En lang ca. 6m og en kort ca. 3m.
Jeg hælder til at sætte de liggende/bundreglar før gulvspån, føles rigtigt men ???
Vil holde 10mm spån-væg.
(Gulvet er 22x120gles, 2 af 4 løber hele længden, på med varmefolie i så 22mm gulvspån og noget laminatgulv til sidst.
Opvarmet undervisning nedenunder.)
Det er et lille nybyggeri og etagen i spørgsmålet er ca. 50m2.
Ganske åbent og der bliver kun to vægge. En lang ca. 6m og en kort ca. 3m.
Jeg hælder til at sætte de liggende/bundreglar før gulvspån, føles rigtigt men ???
Vil holde 10mm spån-væg.
(Gulvet er 22x120gles, 2 af 4 løber hele længden, på med varmefolie i så 22mm gulvspån og noget laminatgulv til sidst.
Opvarmet undervisning nedenunder.)
Og der en forklaringen hvorforP PatrikJo sagde:
Min tanke var at det måske fandtes nogen fordel i at dele op gulvspånet for de forskellige rum om tingene bevæger sig, at regle/sadle på havde ikke været specielt besværligt, men jeg kører på med spånet først.
Klik her for at svare