Hej, jeg har en gammel sommerhus fra 60'erne. Den står på høje sokler. Når jeg kigger i kryberumet på den, har man isoleringen i sorte plasticposer, derefter hvilende på bundbrættet. Hvorfor har man gjort det på denne måde?
Gjorde man sådan med isolering før, eller kan dette være på grund af, at huset står ved en sø, der i 70'erne havde en enorm oversvømmelse, og man tænkte, at man skulle beskytte isoleringen på en eller anden måde?
Jeg tænker, at disse nok ikke giver så meget isolering, hvis de ligger i plasticposer uanset eller?