Hejsa,
Jeg skal bygge et garage om, dvs. garagen bliver til boligareal. Jeg skal sætte en væg op og lægge gulv. Garagen er en del af huspladen og har betongulv. I midten af garagen er der i dag en gulvafløb.

Hvad skal jeg tænke på?

Hvad har du tænkt dig for type af gulv?
Klinker er jo gode at lægge direkte på et betongulv, da det har mulighed for at slippe igennem eventuel fugt. Har du tænkt dig træmateriale, behøves der nok en form for såkaldt platonmåtte.

Har du tanker om eventuelt i fremtiden at få brug for gulvafløbet igen?

MarieHbg sagde:
Hejsan,
Jeg skal bygge et garage om, dvs. garagen vil blive boligareal. Jeg har brug for at sætte en væg op og lægge gulv. Garagen er en del af huspladen og har betongulv. I midten af garagen findes der i dag en gulvafløb.

Hvad skal jeg være opmærksom på?
At du skal søge byggetilladelse, da du væsentligt ændrer rummets anvendelsesområde.

Hvor mange søger byggetilladelse for dette. Myndighederne skal blande sig udenom hvad man laver i garagen. ;)

mattiasp sagde:
[quote author=MarieHbg link=1147553383/0#0 date=1147553383]Hejsan,
Jeg skal bygge om et garage, dvs. garagen vil blive boligområde. Jeg har brug for at sætte en væg op og lægge gulv. Garagen er en del af huspladen og har betongulv. I midten af garagen er der i dag en gulvafløb.

Hvad er det jeg skal tænke på?
At du skal søge byggetilladelse, da du væsentligt ændrer rummets anvendelsesområde.

[/quote]

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.