Jupp

Jeg ville sigtet på at køre en regel ved eller nær væggen og derefter reglar med lidt mere end en meter imellem. En fornuftig rettebræt til at trække af med så bare. Sæt bare reglarne så du nemt kan trække dem op.

• Synes
frihopper
  • Laddar…
myrstack sagde:
Jupp

Jeg ville sigtet på at køre en regel ved eller tæt på væggen og derefter reglar med lidt mere end meteren i mellem. En fornuftig retskinne at trække af med så bare. Sæt bare reglarne så du nemt kan trække dem op.
Tak! Absolut, det skal jeg gøre. Tænkte at fixere reglarne i lidt EPS-beton så kan jeg justere højden, er det nemmest?

frihopper sagde:
Tak! Absolut, det skal jeg gøre. Tænkte fastgøre reglerne i lidt EPS-beton så kan jeg justere højden, er det nemmest?
Det fungerer.

• Synes
frihopper
  • Laddar…
Tag nogle smidige jernrør og punktere op med eps.
Reglar lyder besværligt og måske ikke så lige, spiller i og for sig ingen rolle da du skal flyde senere.
Min erfaring med eps (Höganäs) er, at den også udvider sig lidt.
Kan være værd at tænke på.

• Synes
frihopper
  • Laddar…
Vi støbte vaskerummet i efteråret med EPS beton. Højden varierede mellem 10 og 50 centimeter (fyldte op med isodrän der, hvor det var lidt højere for at undgå at blande for meget). Rigtig nemt at arbejde med, men det hjælper meget at være 2, så man kan skiftes til at blande, ellers tager det ret lang tid. En større tønde er godt at have til at blande i, da det skal blandes en hel sæk ad gangen.

Som andre har skrevet, er det ikke supervigtigt at få overfladen helt perfekt, da du alligevel jævner med flydespartel bagefter. Brugte svigerfars laser og højdemarkører, da vi flød dagen efter. Blev godt.

Held og lykke!

• Synes
frihopper
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.