1,578 læst ·
3 svar
2k læst
3 svar
Grundstene stikker ud ved gulvet, hvad gør jeg her?
Af en eller anden grund stikker der en grundsten ud i et af vores rum ved gulvet. Jeg forsøgte at hakke stykker af den, men med elementer og tidsnød gav jeg op. Hvordan kan jeg gøre det pænt her?
Jeg kommer til at lægge gulvlister rundt i rummet, men her går det ikke. Hvad er bedst? Noget masse, som jeg kan tætne med, eller en anden løsning?

Jeg kommer til at lægge gulvlister rundt i rummet, men her går det ikke. Hvad er bedst? Noget masse, som jeg kan tætne med, eller en anden løsning?
Eftersom det allerede er skåret i gulvet rundt stenen, er det bedst at lægge akrylfugemasse mod stenen og gulvet.
Ser svært ud med listen også ind i hjørnet, eller er det bare en synsbedrag.
Men hvis det ikke går at sætte listen ind i hjørnet, ville jeg have afsluttet listen med en fasning ind mod væggen og derefter malet stenen og lagt fugemasse mod gulvet.
Men passer listen, ville jeg have gjort på samme måde og savet ud i listen til stenen og lagt fugemasse der også, så "fejlen" bliver synlig og ens på gulv og væg.
Ser svært ud med listen også ind i hjørnet, eller er det bare en synsbedrag.
Men hvis det ikke går at sætte listen ind i hjørnet, ville jeg have afsluttet listen med en fasning ind mod væggen og derefter malet stenen og lagt fugemasse mod gulvet.
Men passer listen, ville jeg have gjort på samme måde og savet ud i listen til stenen og lagt fugemasse der også, så "fejlen" bliver synlig og ens på gulv og væg.
Klik her for at svare