S
Af en eller anden grund stikker der en grundsten ud i et af vores rum ved gulvet. Jeg forsøgte at hakke stykker af den, men med elementer og tidsnød gav jeg op. Hvordan kan jeg gøre det pænt her?

Jeg kommer til at lægge gulvlister rundt i rummet, men her går det ikke. Hvad er bedst? Noget masse, som jeg kan tætne med, eller en anden løsning?

rx4w

rx4c

• Grundsten stikker ud ved gulvlisteområde, adgang hindret af radiator; udfordring i at montere liste eller anvende tætningsmasse omkring ujævn flade.
  • En grundsten stikker ud fra gulvet i et hjørne af rummet, med radiator og lys parketgulv omkring. Væg og gulv er uden gulvlist.
Eftersom det allerede er skåret i gulvet rundt stenen, er det bedst at lægge akrylfugemasse mod stenen og gulvet.
Ser svært ud med listen også ind i hjørnet, eller er det bare en synsbedrag.
Men hvis det ikke går at sætte listen ind i hjørnet, ville jeg have afsluttet listen med en fasning ind mod væggen og derefter malet stenen og lagt fugemasse mod gulvet.

Men passer listen, ville jeg have gjort på samme måde og savet ud i listen til stenen og lagt fugemasse der også, så "fejlen" bliver synlig og ens på gulv og væg.

• Synes
SwiftD
  • Laddar…
S
Det blev ret godt, får se om det holder sig med tiden.
En hvid radiator ved en hvid væg med lys trægulv og en hvid sokkel. Skumfyldning eller fugemasse ses i hjørnet under radiatoren.

• Synes
[SKPG]Zamora og 1 anden
  • Laddar…
Ser rigtig godt ud, og hvis det ser godt ud tæt på, så tænker man ikke over det ellers

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.