Er i gang med mit anneks og tænkte så på at købe grundmalet panel, 145x22 og 95x22. Har set både hos Beijer og Byggmax og oplever, at kvaliteten på dette træ er betydeligt dårligere. Måske allerede diskuteret eller måske bare mig, der har indbildt mig det...
Holder på med min friggebod og tænkte så at købe grundmalet panel, 145x22 og 95x22.
Har tjekket både på Beijer og Byggmax og oplever at det er betydeligt dårligere kvalitet på dette træ.
Måske allerede diskuteret eller måske bare mig som har fået den opfattelse...
[billede]
Handler ofte fra Beijer, da plejer det ofte at være samme leverandør/kvalitet på begge sorter. Varierer mere mellem partierne end behandlingen ifølge min opfattelse.
Findes ingen menneskelig hånd med i hele håndteringen på alle større savværker, uanset om det er malet eller ej. Og køber man af samme klassificering, så er det den, der styrer kvaliteten (skal være). Tror mere på tilfældet i så fald. Bygget 3 huse på et par år, det meste af panelet købt grundet, andre dele uprogrundet med samme profil/høvling så ingen som helst forskel i noget tilfælde.
Der er ingen menneskelig hånd med i hele håndteringen på alle større savværker, uanset om det er malet eller ej. Og hvis man køber samme klassificering, så er det den, der styrer kvaliteten (skal være). Tror mere på tilfældet i så fald. Bygget 3 huse på et par år, det meste af panelet købt grundet, andre dele ugrundet med samme profil/høvling, så ingen som helst forskel i noget tilfælde.
Var og handlede i dag igen, og nu var det rigtig fint træ... 👌
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.