B
Jeg skal udskifte det nuværende hegn, som er rådnet, med et nyt med stående spjælker, der skal males hvide. Jeg vil gøre det så enkelt som muligt og tænker derfor, at jeg vil forsøge at finde grundmalede ribber. Nogen, der kan give et tip om, hvad jeg skal bruge? Er yderpanel 22x45 et godt alternativ? Er der nogen, der ved, om man endda kan bestille færdigmalet panel?

Det afhænger af, hvor hurtigt du vil have, at det skal rådne. De der malingsfarver, der bruges på færdigmalet, plejer at være sådan, at træet rådner ekstra hurtigt.

Vil du gøre det enkelt (og ofte) gør du præcis som du har tænkt.

Vil du gøre det godt, behøver du få fat i langsomvoksende fed fyr og god linolie.

• Synes
Joak og 1 anden
  • Laddar…
Helst trykimprægnerede også. Jeg savede over 1800 stykker af sådan med spids og dråbenæse for snart 30 år siden, alle har undgået råd og er stadig fine i træet...nogle er gået i stykker på grund af en klodset sneplovs-chauffør...men heldigvis havde jeg et par reserver.

K krambriw sagde:
Helst trykimprægnerede også. Jeg savede over 1800 stykker sådan med spids og dråbenæse for snart 30 år siden, alle har klaret sig fra råd og er fine i træet stadigvæk...nogle er gået på grund af en kluntet snerydningsfører...men jeg havde en bunke reserver gudskelov
Malet?

Blev malet året efter opsætningen med rigtig maling fra jotun, den blev fortyndet med laknafta

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.