6,798 læst ·
23 svar
7k læst
23 svar
Grave ud kælderen.
Godt klaret!S soheil1 sagde:
I mine tanker virkede en delvis udgravning mest fornuftig, og på de andre steder, hvor dette var for risikabelt at undlade udgravning og i stedet støbe/mure støttemur på indersiden. Er det sådan I har gjort det?
Med tanke på hvor store stykker I ser ud til at have støbt ad gangen, så forudsætter jeg, at I ikke har gravet helt ud under nogen væg?
Hvordan er det med vand, intet der har presset nedefra, som I har været nødt til at dræne væk?
Er I helt færdige?
Hvor mange kvadratmeter gulvflade blev det?
Hvor meget beton gik der til?
Hvad skal I bruge kælderen til?
Det bliver sjovt at få se de endelige billeder!
Senest redigeret:
Klik her for at svare