Har gravet 130 cm dybt.
 
  • Synes
Jocke Best
  • Laddar…
Har du gravet næsten 1,5 meter under gulvniveau i kælderen?!
 
Wow, imponerende! (y)
 
  • Synes
soheil1
  • Laddar…
Desuden på kun én måned... O_O;
 
  • Synes
soheil1
  • Laddar…
K knipo sagde:
Har du gravet næsten 1,5 meter under gulvniveau i kælderen?!
Ja. Det gjorde jeg. 1’5 meter
 
L largab sagde:
Wow, imponerende! (y)
Virkelig. Ingen troede på det.
 
B b8q sagde:
Dessutom på bara en månad... O_O;
Tak. Så er det, når man arbejder alene. Sikkert og hurtigt.
 
S soheil1 sagde:
Tak. Sådan er det, når man arbejder alene. Sikkert og hurtigt.
Godt klaret!

I mine tanker virkede en delvis udgravning mest fornuftig, og på de andre steder, hvor dette var for risikabelt at undlade udgravning og i stedet støbe/mure støttemur på indersiden. Er det sådan I har gjort det?
Med tanke på hvor store stykker I ser ud til at have støbt ad gangen, så forudsætter jeg, at I ikke har gravet helt ud under nogen væg?

Hvordan er det med vand, intet der har presset nedefra, som I har været nødt til at dræne væk?
Er I helt færdige?
Hvor mange kvadratmeter gulvflade blev det?
Hvor meget beton gik der til?
Hvad skal I bruge kælderen til?

Det bliver sjovt at få se de endelige billeder!
 
Senest redigeret:
K knipo sagde:
Har du gravet næsten 1,5 meter under gulvniveau i kælderen?!
ja, det har jeg :)
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.