Hej,

Vi har tidligere brugt Kiilto fix og fugemasse, som har fungeret okay. Nu skal vi sætte fliser i køkkenet, og normalt ville vi have købt det samme igen, men problemet er, at det ikke er så let at få fat i i Kristianstad (ingen forhandlere, hvad jeg har kunnet finde). Hvilket andet mærke er værd at købe? Betyder det egentlig noget større, hvis man skal have grå fugemasse? Jeg ved, at sort fugemasse er svær at få til og kræver højere kvalitet.

Jeg kan godt lide Weber, synes det har fungeret godt.

Tak, men der er dog ingen forhandler for dem her i Kristianstad.

Har kørt Casco primer, fix & fug og det har fungeret meget godt synes jeg. Findes lidt overalt tror jeg at købe. Jeg købte på Hornbach hvis jeg husker rigtigt.

I et køkken kan du tage hvilken fix som helst, du som amatør mærker ingen forskel.
Du kan også bruge færdigblandet fliselim.
Det samme gælder for fuge, men der kan dog være en hel del forskel i farve mellem forskellige producenter.

vil du have det bedste så køb Ardex

Jeg ønskede Ardex men fik desværre kun det til fugen. Fixen blev Höganäs for 200 kr, skulle jeg have Ardex der ville det koste lidt over 500 kr da de kun havde en special version hjemme.

Når det gælder primer kunne jeg vælge mellem Finja for 100 kr og Ardex for lidt over 200 kr, tror det bliver Finja.

Ardex!? :x
Jeg synes schönox er eoner bedre end Ardex..
Særligt deres støvreducerede PFK+

Når det kommer til køkkener, så er det meste ligegyldigt, det meste fungerer.
Fugerne er sandsynligvis de bedste, der findes på markedet i dag ifølge mange fagfolk.

Ardex har truffet et aktivt valg om ikke at lave støvreducerede produkter, da det kræver store mængder olie. I stedet udviklede man et "mundstykke", der kan sættes over spanden og tilsluttes til støvsugeren for derved at opnå støvreduktion. Det er lidt mere besværligt, ja, men man undgår oliebrug.

• Synes
Jarlingar
  • Laddar…
Ja til køkkenfliserne spiller det vel ingen større rolle.

Men jeg som amatør sætter pris på åbningstiderne på schönox produkter, ardex oplever jeg danner hinde meget hurtigere end angivne tider..

Fugemasse synes jeg er det samme bras det hele.. :D

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.