Hej! Jeg har for en tid siden åbnet den gamle garageåbning lidt op, så man kan få en dør til den "nye" garage. Men jeg har brug for råd om, hvilket materiale jeg nu kan bruge for at få siderne glatte og lige.
Jeg vil helst ikke bruge puds, da det ifølge egen erfaring smuldrer og falder af med tiden fra underlaget. Den højre side skal jeg bygge lidt tykkere kant for at gøre den lige, så jeg tænkte at bruge planker på begge sider af væggene, så man kan trække det materiale af, man beslutter at bruge.
Fungerer det at blande finbeton lidt tykkere og "spartle" det op? Eller hvad har I for bedre forslag. Jeg skal også glatte "loftet" til. Så jeg har brug for noget, der bliver siddende op og ned 😅
Jeg vil helst ikke bruge puds, da det ifølge egen erfaring smuldrer og falder af med tiden fra underlaget. Den højre side skal jeg bygge lidt tykkere kant for at gøre den lige, så jeg tænkte at bruge planker på begge sider af væggene, så man kan trække det materiale af, man beslutter at bruge.
Fungerer det at blande finbeton lidt tykkere og "spartle" det op? Eller hvad har I for bedre forslag. Jeg skal også glatte "loftet" til. Så jeg har brug for noget, der bliver siddende op og ned 😅
fin og grovbeton har næsten ingen vedhæftningsegenskaber da disse er beregnet til at støbes med, så enten må du forme og støbe eller også må du bruge betonreparationsmørtel som fungerer som pudsemørtel når det kommer til vedhæftning..
Dette mørtel bruger vi, fungerer også i loft..
https://cdnmedia.mapei.com/docs/lib...80c4b9382c8304d44604c84.pdf?sfvrsn=1a4508d4_0
Dette mørtel bruger vi, fungerer også i loft..
https://cdnmedia.mapei.com/docs/lib...80c4b9382c8304d44604c84.pdf?sfvrsn=1a4508d4_0
Ja men er det lidt mere du skal lægge på ved en dør så anbefaler jeg at du fastgør et pudsnet inden for vibrationerne fra at man smækker en dør kan få de fleste materialer til at krakelere..B bighenk sagde:
Klik her for at svare