Hej! Jeg har for en tid siden åbnet den gamle garageåbning lidt op, så man kan få en dør til den "nye" garage. Men jeg har brug for råd om, hvilket materiale jeg nu kan bruge for at få siderne glatte og lige.

Jeg vil helst ikke bruge puds, da det ifølge egen erfaring smuldrer og falder af med tiden fra underlaget. Den højre side skal jeg bygge lidt tykkere kant for at gøre den lige, så jeg tænkte at bruge planker på begge sider af væggene, så man kan trække det materiale af, man beslutter at bruge.

Fungerer det at blande finbeton lidt tykkere og "spartle" det op? Eller hvad har I for bedre forslag. Jeg skal også glatte "loftet" til. Så jeg har brug for noget, der bliver siddende op og ned 😅
 
P
Såg ud som et perfekt produkt. Men denne bliver lige så hård som beton i princippet og smuldrer ikke bort med tiden som puds? Den kan efterlades ubehandlet bag dør foderet siden?
 
P
B bighenk sagde:
Såg ud som et perfekt produkt. Men denne bliver lige så hård som beton i princippet og smuldrer ikke væk med tiden som puds? Den kan efterlades ubehandlet bag dørkarme?
Ja men er det lidt mere du skal lægge på ved en dør så anbefaler jeg at du fastgør et pudsnet inden for vibrationerne fra at man smækker en dør kan få de fleste materialer til at krakelere..
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.