Jeg tænker at sætte glasbeton i en lille "glug" mellem køkken og en korridor (12 stykker blok).
Jeg undrer mig derfor over, hvad skal jeg bruge for type af klæbemasse mellem blokkene ?? og noget andet man bør tænke på ??
Taknemmelig for tips ! :)
 
Findes specielt brug for glasblokke. Glem heller ikke armeringen.
 
N
Neutralt silikone plejer at blive brugt
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.