Er i gang med vores nye badeværelse i kælderen, hvor vi allerede har haft en lille kamin for hygge og varme, som vil blive bevaret. ;D Nu vil konen meget gerne have glasbeton som forlængelse på skorstenspiben for at kunne have brusevæggen i hjørnet, som bliver væg-skorstenspibe. Så ender kabinen ca. 15 cm fra glasbetonen. Virker dette, eller sprækker glasset af varmen?
 
E-mailede dem da deres hjemmeside ikke gav så meget info og ikke var fuldstændig fungerende. Og svaret jeg fik var, at det skulle være muligt at løse med brandglas, men disse var dyre og ikke det værd ifølge dem. Så nu bliver det til at bygge væggen af noget andet materiale. Er der nogen med tips? At anvende gipsplader føles ikke rigtigt, så det bliver nok en form for muring. Skal man satse på almindelige mursten som pudses på den ene side og males som skorstenens stok, eller nogle andre typer af blokke at mure op?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.