Snyggt, men jeg har lidt svært ved at få det rigtige perspektiv på lugen. Har du lagt et frækt bølgepap mønster under glasset, der skaber en slags dybde under glasset eller?
Klart du skal have en glasluke! Penge kommer jo ind på kontoen hver måned, men en fræk glasluke vil du ikke fremstille hvert år!

P
Billedet er sendt fra producenten, jeg har også tænkt over mønsteret, men kan ikke komme frem til andet end at det er refleksioner i glaslagene, så det man ser er loftet på værkstedet. Glasset skal være helt gennemsigtigt, i en ramme som er 100mm tyk, for at passe i fundamentet.

Virkelig dejligt! Du vil ikke fortryde det! Sådanne detaljer som at kunne beundre flotte vinpavor eller dit lager af guldtackor vil forskønne din tilværelse.

• Synes
Thomas_Blekinge
  • Laddar…
P
Åh, jeg glemte at opdatere, nu er klappen på plads, selvom gasfjederen stadig mangler...

• Gulvlem installeret i køkkenet, åben og afslørende en vinkælder nedenunder, mangler stadig gasfjeder.
  • Vinstativ med flasker placeret horisontalt i et hvidt reolsystem. Øverste del er dækket af en mørk plade.
  • Billedet viser en rektangulær gulvluke i flisegulv, monteret men uden gasfjeder.
  • Synes
Robert63 og 11 andre
  • Laddar…
P
Netop, hvis gasfjederen nogensinde bliver rigtig, så skal den åbne automatisk, når man indtaster koden.

• Numpad til adgangskontrol monteret på væggen, med metaloverflade og knapper med tal og symboler.
  • Synes
Peter2400 og 7 andre
  • Laddar…
L
Scouten sagde:
Oj, jeg glemte at opdatere, nu er lugen på plads, selvom gasfjederen stadig mangler...
Wow!

P
Nu er belysningen på plads, selvom jeg skal købe to spots mere, fordi jeg brændte to af, da jeg koblede forkert...

• Vinflasker i en vinkælder med indbygget belysning, nogle spotlys er muligvis ikke fungerende.
  • Synes
tobbbias
  • Laddar…
P
Jeg venter stadig på den rigtige gasfjeder, der skal åbne lugen, når den rigtige kode indtastes, men den er endnu mere forsinket!

Jeg har dog fået styr på låsefunktionen, så alt er klart, når gasfjederen kommer.

• Synes
tobbbias
  • Laddar…
Hylden, jeg lavede som hemmelig dør til kattvinden, føles fandme fjollet i sammenligning her. :lying:(y) flot!

• Synes
1
  • Laddar…
Scouten sagde:
Oj, jeg glemte at opdatere, nu er lugen på plads, selvom gasfjederen stadig mangler...
Hej!
Hvor købte du lugen henne?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.