Hej! Er i gang med at pudse indvendige vægge af et nybygget Ytong-hus. Men jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt det er nødvendigt at armeres gipspudsen. Det virker til, at der er delte meninger om dette. Det bliver selvfølgelig lidt mere besværligt at indarbejde net end bare at smide 8mm på og glatte ud, så hvordan ville arbejdsgangen se ud i så fald?