Ludvig1987 Ludvig1987 sagde:
Jo det ska jag. Ska købe en rasp på biltema i dag. Kommer behøve skarve væggene med så skal også købe en høvl for fasning. Pladerne er kun 2500 og væggen 2780 til loft så har ikke tænkt igennem det her rigtigt mærker jeg. Man lærer sig.
Ohh tværskarver på væg er et big no-no. Skall du male væggene? Passa dig for slæpljud fra eventuel belysning.

I Installation sagde:
Ohh tværskjøder på væg er et big no-no. Skal du male væggene? Pas på med slædelyd fra eventuel belysning.
Så det er bare at gøre det rigtigt og sno sig og købe 3000plader?

• Synes
Tjrex
  • Laddar…
I Installation sagde:
Ohh tværskarver på væg er et big no-no. Skal du male væggene? Pas på med skrålys fra eventuel belysning.
Ja vi havde tænkt os at male.

Gå i gang, det bliver måske lidt mere arbejde med spartling osv., men det er altid besværligt at spartle loft uanset… Så kan man altid overveje, hvordan man kan gøre det endnu bedre i det næste rum.

• Synes
john.h
  • Laddar…
Skal I male eller tapetsere? Skal I tapetsere, ville jeg have sat samlingen øverst og sat en tapetbort lige over samlingen.

Ellers ville jeg personligt have skiftet til 3000 plader.

Bart Bart sagde:
Skal I male eller tapetsere? Hvis I skal tapetsere, ville jeg sætte samlingen for oven og placere en tapetbort direkte over samlingen.

Ellers ville jeg personligt skifte til 3000 plader.
Vi havde tænkt os at male. Men kan man ikke spartle over og få det godt? Mere spartel og slibning bare?

Så det är bara göra rätt och åla och köpa 3000skivor?
Kør på de skiver du har. Det bliver som sagt vigtigere med spartling med tværskjøder på væg. Personligt ville jeg overveje mikrolit ved maling. både af væg og loft. Men sådan er jeg.

sunnis
Ok tak. Skal tjekke på dette til ugen. Nu har jeg ikke mere loft at gøre i et stykke tid, heldigvis...men du synes ikke jeg skal tage alt ned og gøre det om, men lade det være som det er og spartle over med papirstrimmel og håbe, det ikke revner?
Ok tak. Skal tjekke på dette til ugen. Nu har jeg ikke mere loft at gøre i et stykke tid, heldigvis...men du synes ikke jeg skal tage alt ned og gøre det om, men lade det være som det er og spartle over med papirstrimmel og håbe, det ikke revner?
Du skal altid have papirstrimmel i alle samlinger, der er masser af gode videoer på youtube om, hvordan man gør og tips og tricks. Men da du har fået en generalskæring, skal du bare være ekstra omhyggelig der.

Det dér dur, som sagt gør ikke alle småfejl om. Så bliver du aldrig færdig. Brug tiden på at spartle i stedet og kom videre med renoveringen. Lille rum, små ting ses ikke så meget. Værre med større rum og overflader og meget skarpt lys fra vinduer.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.