Hej,
Jeg skal montere gips på spredt panel i loftet (ikke loftgips). Som jeg forstår det, er det at foretrække at skarve kortsiderne på det spredte panel, men for mig føles det dårligt ikke at have støtte under langsiderne.
Gør det noget ikke at have støtte under langsiderne? Skal man sætte korte stykker mellem panelerne, som man bare skruer gipsen i for at få lidt ekstra støtte?
Jeg skal montere gips på spredt panel i loftet (ikke loftgips). Som jeg forstår det, er det at foretrække at skarve kortsiderne på det spredte panel, men for mig føles det dårligt ikke at have støtte under langsiderne.
Gør det noget ikke at have støtte under langsiderne? Skal man sætte korte stykker mellem panelerne, som man bare skruer gipsen i for at få lidt ekstra støtte?
Hvordan er det glest i loftet?M mattiasohult sagde:Hej,
Jeg skal montere gips på glespanel i loftet (ikke loftgips), som jeg forstår det, er det at foretrække at sammensætte kortsiderne på glesen, men for mig føles det dårligt ikke at have støtte under langsiderne.
Gør det noget ikke at have støtte under langsiderne? Skal man sætte tværtræ mellem glesen, som man bare skruer gipsen i for at få lidt ekstra støtte?
Du skal have gles under alle samlinger, lang som kortside.
Klik her for at svare