Er ved at sætte Stringhylder op, to sektioner med tre gavle. |-|-|

Gavlen i midten er fastgjort i træregel, og venstre og højre gavel med molly i enkelgips.

På en eller anden måde har jeg formået at fastgøre gavlen til venstre 3-5 mm for langt til venstre, og jeg kan ikke få hylderne på uden en del vold og spændinger i gavlen. Dette gør selvfølgelig, at gavlen bøjer, og det ser forfærdeligt ud.

At flytte en molly 4 mm er jo ikke muligt....

Hvordan ville I løse problemet?

Jeg ville have flyttet det hele cirka 2 cm i en eller anden retning, (op, ned, højre eller venstre).

tommib
Ja, du må desværre flytte alt. Eller skære gipsen ud og sætte et nyt stykke, med plyfa bagved. Med tilstrækkeligt meget plyfa bagved kan du fastgøre direkte i det med træskrue, men det skal være et ordentligt stykke. Samtidig kan det samme stykke bruges til at fastgøre gipsen igen.

M MWHN sagde:
Jeg ville have flyttet det hele typ 2 cm til en eller anden side, (op, ned, højre eller venstre).
nedad ville være muligt men det indebærer også ni nye huller i væggen.... Ikke så ivrig på at spackle og male hele væggen på grund af dette....

tommib
Netop med String har du ingen mulighed desværre. Hullerne er, hvor de er, der er ingen vingelmargen overhovedet.

tommib
P PurreP sagde:
Hvad tror I om sådanne her, og jeg lykkes lave 10mm huller delvis hul i hul med det gamle hullet?

[link]

Risikoen er jo, at pluggen vil glide ind, men med gavlen imellem er der jo ingen risiko....
Njaeh.. Bedre at fjerne et stykke gips. Måske 15x15 cm. Ja, du må spartle og male om. Vær glad for at det ikke er tapetseret.

tommib tommib sagde:
Med tilstrækkeligt meget plyfa bagved kan du fastgøre direkte i det med træskrue men det behøver at være et ordentligt stykke.
Med tanke på hvor lidt der er på indersiden af ​​gipset med en Molly så behøves vel ingen større plyfastykke.

P PurreP sagde:
Flytte en molly 4 mm er jo ikke muligt..
bør kunne lade sig gøre, hvis du fjerner mollyn (bryder brickan af med en morakniv og trykker resten af mollyn ind i væggen) og snitter 4mm gips af på den side du vil flytte den til og så sætter en ny molly der.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.