Hej! Er der forskel på kvalitet på gips (indendørs).

Jeg skal have 2 lag gips udenpå en eksisterende træplade.

Hvilken producent anbefales?

Bor i køreafstand til bauhaus, byggmaxx, beijer, hornbach, k-rauta

tak!
 
D
P preben89 sagde:
Hej! Er der forskel på kvaliteten på gips (indendørs).

Jeg skal have 2 lag gips uden på en eksisterende træplade.

Hvilken producent anbefales?

Bor i køreafstand til bauhaus, byggmaxx, beijer, hornbach, k-rauta

tak!
Uden særlige specialkundskaber tipper jeg, at der er omtrent de samme kvalitetforskelle mellem forskellige gipsprodukter som mellem forskellige koksaltprodukter. Det er vel CaSO4•1/2H2O blandet med H2O i alle tilfælde (og NaCl i koksalt).
 
Generelt vil jeg sige, at papiret har bedre kvalitet på plader, der kommer fra kendte fabrikanter, det letter især i forbindelse med skruning.

Hornbach forhandler Norgips og er billigere end Bauhaus, så tag dertil og køb er mit tip.
 
  • Synes
preben89
  • Laddar…
Ok tusind tak. Nordgips altså det er bedre, andre kendte mærker (jeg har ingen koll) ?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.