Gipset burde du kunne lime med en tyk lim, typ PL200,400,600
Hylderne kan du så fiksere ved at bore i dyvler i betonen,,
Eller så kan du spartle og male direkte på betonen måske, malerbutikken kan nok råde bedre...
Vil du have det enkelt at montere hylder og sådan, kan du skrue en spån eller OSB på betonen ellers.