S Sargen #1 Medlem · Västra Götaland · 104 indlæg 2 aug 2020 klokken 12:47 Sargen Medlem Västra Götaland 104 indlæg 2 aug 2020 klokken 12:47 #1 Er ved at sætte lister, men får af en eller anden mærkelig grund en åbning i bunden, når jeg sætter rundt om hjørnerne. Har prøvet at sætte en klods mellem anholdet og listen, når jeg saver, men det hjælper ikke. Er der nogen, der har et tip? #lister
Er ved at sætte lister, men får af en eller anden mærkelig grund en åbning i bunden, når jeg sætter rundt om hjørnerne. Har prøvet at sætte en klods mellem anholdet og listen, når jeg saver, men det hjælper ikke. Er der nogen, der har et tip?
Nyfniken #2 Medlem · Stockholms län · 13 154 indlæg 2 aug 2020 klokken 12:50 Nyfniken Medlem Stockholms län 13,154 indlæg 2 aug 2020 klokken 12:50 #2 Du skal have væg-siden på listen mod saven, når du saver. Har du gjort det omvendt? Edit: "Det der fikser maleren senere." - Lasse Silikon
Du skal have væg-siden på listen mod saven, når du saver. Har du gjort det omvendt? Edit: "Det der fikser maleren senere." - Lasse Silikon
P Plupp 282191 #3 Anonymous 2 aug 2020 klokken 12:56 Plupp 282191 Anonymous 2 aug 2020 klokken 12:56 #3 Vægghjørnet hælder måske, skær lidt af den nedre inderside af listerne ved hjørnet, for at få den nedre kant mere mod væggen i samlingen, hvis du forstår
Vægghjørnet hælder måske, skær lidt af den nedre inderside af listerne ved hjørnet, for at få den nedre kant mere mod væggen i samlingen, hvis du forstår
S Sargen #4 Medlem · Västra Götaland · 104 indlæg 2 aug 2020 klokken 13:39 Sargen Medlem Västra Götaland 104 indlæg 2 aug 2020 klokken 13:39 #4 Nyfniken sagde: Du skal have væg-siden på listen mod saven, når du saver. Har du gjort omvendt? Edit: "Det der fixer maleren så." - Lasse Silikon Yes, har vægsiden mod saven. Luter mot at maleren (mig) må løse det så
Nyfniken sagde: Du skal have væg-siden på listen mod saven, når du saver. Har du gjort omvendt? Edit: "Det der fixer maleren så." - Lasse Silikon Yes, har vægsiden mod saven. Luter mot at maleren (mig) må løse det så
S Sargen #5 Medlem · Västra Götaland · 104 indlæg 2 aug 2020 klokken 13:40 Sargen Medlem Västra Götaland 104 indlæg 2 aug 2020 klokken 13:40 #5 Handyman 1 sagde: Væghjørnet hælder måske, skær lidt af den nedre inderside af listerne ved hjørnet, for at få den nedre kant mere mod væggen i gering, hvis du forstår Hm, ser rimelig lige ud, men godt tip! Tak!
Handyman 1 sagde: Væghjørnet hælder måske, skær lidt af den nedre inderside af listerne ved hjørnet, for at få den nedre kant mere mod væggen i gering, hvis du forstår Hm, ser rimelig lige ud, men godt tip! Tak!