Er ved at sætte lister, men får af en eller anden mærkelig grund en åbning i bunden, når jeg sætter rundt om hjørnerne.

Har prøvet at sætte en klods mellem anholdet og listen, når jeg saver, men det hjælper ikke.

Er der nogen, der har et tip?

Lister ved hjørne med synligt glapp i bunden, monteret på en trægulv. Lister rundt et hjørne med tydeligt glapp i nederkant; problem ved montering.
 
Du skal have væg-siden på listen mod saven, når du saver. Har du gjort det omvendt?

Edit: "Det der fikser maleren senere." - Lasse Silikon
 
P
Vægghjørnet hælder måske, skær lidt af den nedre inderside af listerne ved hjørnet, for at få den nedre kant mere mod væggen i samlingen, hvis du forstår:)
 
  • Synes
tergo
  • Laddar…
Nyfniken Nyfniken sagde:
Du skal have væg-siden på listen mod saven, når du saver. Har du gjort omvendt?

Edit: "Det der fixer maleren så." - Lasse Silikon
Yes, har vægsiden mod saven.

Luter mot at maleren (mig) må løse det så :crysmile:
 
Handyman 1 sagde:
Væghjørnet hælder måske, skær lidt af den nedre inderside af listerne ved hjørnet, for at få den nedre kant mere mod væggen i gering, hvis du forstår:)
Hm, ser rimelig lige ud, men godt tip! Tak!
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.