Et under, hvad kvinder finder på, når man skal bygge garage..................

Planlægger at bygge garage 1,5 plan med overetage til drengen.
Bliver 45m² stor.

Lige så hun på TV en familie, der havde delvist glasgulv på overetagen for bedre
lysforhold i stueetagen. Oj oj oj ville det ikke være fint ...............

Nu har altså regeringen bestemt, at jeg skal give mig i kast med at finde ud af, hvad det er for et materiale
(PSG-Glas tror jeg) hvor man køber det (har ikke den fjerneste anelse) og hvad det koster (sikkert skjorten)

og jeg har bestemt mig for at finde alternativer til glas ;-)
Kan acrylglas være et alternativ

cc i bjælkeflaget er 600mm og bredden på det der glas skal være 1000mm

Hobbit

Jeg ville starte hos en glarmester, en lidt større virksomhed som ikke kun laver bilglas og sådan. Glasklart for eksempel, hvis du bor i Uppsala, de har været gode at snakke med, men chancen for at du bor her er nok lille :)
Har selv en fru, der ser alt fra Timell å Ernst til Byggslaget, mange idéer bliver det :D:p:eek:

Problemet med at de ser på Ernst & Co er jo at de VED at det er muligt.
Det de ikke ved er hvad det kommer til at koste og at det ikke er så let som programmet påstår.
For nogle år siden var det nok at sige: DET KAN IKKE LADE SIG GØRE og så var sagen klar......
Nu vil de have strandsten i bruseren, glasgulv, kvist, runde vinduer mm mm mm

Hobbit

Hobbit sagde:
Et under hvad kvinder kommer på, når man skal bygge garage..................

Planlægger at bygge garage med halvanden plan og overetage til drengen.
Den bliver 45m² stor.

For nylig så hun på TV en familie, der havde delvist glasgulv på overetagen for bedre
lysforhold på stueetagen. Åh åh åh, ville det ikke være fint ...............

Nu har regeringen altså besluttet, at jeg skal kaste mig ud i at finde ud af, hvad det er for et materiale
(PSG-Glas tror jeg), hvor man køber det (ikke den fjerneste idé), og hvad det koster (sikkert dyre).

og jeg har besluttet mig for at finde alternativer til glas ;-)
Kan akrylglas være et alternativ

cc i bjælkelaget er 600mm, og bredden på det der glas skal være 1000mm

Hobbit
Hvordan gik det?

Jeg er selv i gang med et glasgulv, og det ville være sjovt at høre, hvordan I løste det, hvor tykt glas man skal have og så videre...

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.