Hej,
Er der nogen, der har en idé om, hvordan man kan montere en gardinskinne i loftet uden at skrue i loftet?
Vægbeslagene gør desværre, at skinnen ender et par centimeter ned på væggen fra loftet, da loftlisten er i vejen.
Kan desværre ikke skrue i loftet i dette rum, da det er det eneste rum, der stadig har loftvarme.
Findes der et vægbeslag, der "bøjer" sig forbi loftlisten op mod loftet?