Rød lade med sort dør i blæsende nattemiljø, snestriber synlige i vinden, lille hvidt vindue på venstre side.

Indre af en ujævn garage med trævægge og plastikdækning. Der er borde og brætmateriale stablet langs væggene.
Gammelt træloft med ujævne brædder og hulrum under, afslører træbjælker og stubbeloft. Uglet plads og uafsluttet renovering.

Loft med trævægge og bjælker, plastafdækning og farvede brædder, en taburet og et vindue.

Gammelt træloft med synlige bjælker, en delvist dækket væg med sort plast, gulvbrædder og en gammel trådør i en rustik bygning.

Senest redigeret:
Hej, har planer om at bygge garage i laden. 8m langt og 6m bredt. Altså varmgarage. En port på ladens gavl 3x3m.
Problemet er pladen. Når jeg skal støbe den, ved jeg ikke hvordan jeg skal lave kantbjælken. De stivere, der står i den nuværende ydervæg, skal jo skiftes ud til nye 220 regler, men hvordan gør jeg for at få pladen ud til den eksisterende bræddeforing?

Det er en liggende bjælke, som de så står på. Tanken var at skære den liggende bjælke af og kun beholde de stående stolper, skære bræddeforingen 30 cm i nederste kant. Derefter forme udefra og når man har støbt, så fjerne de gamle stolper en ad gangen, mens man sætter nye 220 regler på den nye plade. Derefter fylde de gamle stolpehuller med beton?

Senest redigeret:
Den væg som står inde i laden på 3 billedet overvejer jeg at støbe en kantbjælke 30 cm bred på indersiden inden pladen, derefter beholde væggen og slå den nye op indenfor. Bare fordi den er bærende til en tilbygning fra laden.

Nogen der har gjort noget lignende eller har tips?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.