Hej, nogen der er kyndig i hvordan man bør gøre med dampspærre/dampbremse når indvendige del møder garage som er forberedt med isolering men vil være koldt på ubestemt tid.
Skal dampspærre overlappe til dampbremse på ydervæggene hvor garage møder indvendig del? Bør jeg undlade plast på væggene markeret i rødt hvis det senere bliver plast eller dampbremse i garagen? Kan ikke finde nogen anbefaling på dette.