Hej, nogen der er kyndig i hvordan man bør gøre med dampspærre/dampbremse når indvendige del møder garage som er forberedt med isolering men vil være koldt på ubestemt tid.
Skal dampspærre overlappe til dampbremse på ydervæggene hvor garage møder indvendig del? Bør jeg undlade plast på væggene markeret i rødt hvis det senere bliver plast eller dampbremse i garagen? Kan ikke finde nogen anbefaling på dette.
 
  • Indvendigt billede af garage, markeret med ord på gulv, der viser overgang mellem vindfang, WC og isoleringsvægge. Tekst beskriver kolde rum med isolering.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.