Jeg tog fat i at rengøre vores trappe i dag med højtryksrenseren. Masser af sort skidt blev bare skyllet væk. Jeg har skrubbet den et par gange i løbet af de år, vi har boet her, men den er ikke blevet specielt ren af det. Pludselig fik vi en lys trappe, og man kan desværre også se, hvor slidt den er nu. Det mørkere ved siden af huset er maling, der sidder tilbage, siden trappen en gang har været malet. Måske da huset blev bygget i 1953?
Hvad kan man gøre ved dette? Hvem hyrer man til at reparere en trappe? Og hvad kan det tænkes at koste? (ja, jeg ved det, hvor langt er et stykke snor, men altså )