C clipp #1 Medlem · Södermanland · 3 indlæg 9 jul 2015 klokken 11:12 clipp Medlem Södermanland 3 indlæg 9 jul 2015 klokken 11:12 #1 Hej, Jeg har en granhæk, ca. 35-40 år som efter beskæring er helt død nedadtil, men øverst ca. 50-60 cm sund vækst. Totalhøjde 260 cm. Har nogen et tip? Beskære et stykke oppe fra? Taknemmelig for alle tips Bengt
Hej, Jeg har en granhæk, ca. 35-40 år som efter beskæring er helt død nedadtil, men øverst ca. 50-60 cm sund vækst. Totalhøjde 260 cm. Har nogen et tip? Beskære et stykke oppe fra? Taknemmelig for alle tips Bengt
Stefan N #2 Værktøjsgal · Stockholm Täby · 13 706 indlæg 9 jul 2015 klokken 11:27 Stefan N Værktøjsgal Stockholm Täby 13,706 indlæg 9 jul 2015 klokken 11:27 #2 Grantræer tåler ikke sådan beskæring, de skyder jo ingen skud der, så den vil se sådan ud, indtil den bliver fældet.....
Grantræer tåler ikke sådan beskæring, de skyder jo ingen skud der, så den vil se sådan ud, indtil den bliver fældet.....
C clipp #3 Medlem · Södermanland · 3 indlæg 10 jul 2015 klokken 17:51 clipp Medlem Södermanland 3 indlæg 10 jul 2015 klokken 17:51 #3 ok, tak, det var vel hvad jeg tænkte også! bengt
T tuktuk #4 Medlem · Södermanland · 296 indlæg 10 jul 2015 klokken 18:50 tuktuk Medlem Södermanland 296 indlæg 10 jul 2015 klokken 18:50 #4 Du kan jo male den grøn.
Stefan N #5 Værktøjsgal · Stockholm Täby · 13 706 indlæg 10 jul 2015 klokken 19:54 Stefan N Værktøjsgal Stockholm Täby 13,706 indlæg 10 jul 2015 klokken 19:54 #5 Ja, det er nok den eneste måde at få den grøn. At passe en granhæk er ret svært, det bør man læse lidt om, hvis man har en sådan.
Ja, det er nok den eneste måde at få den grøn. At passe en granhæk er ret svært, det bør man læse lidt om, hvis man har en sådan.
C clipp #6 Medlem · Södermanland · 3 indlæg 19 jul 2015 klokken 16:06 clipp Medlem Södermanland 3 indlæg 19 jul 2015 klokken 16:06 #6 Hej og tak for synspunkter! Bengt