Hej,
Jeg har en granhæk, ca. 35-40 år som efter beskæring er helt død nedadtil, men øverst ca. 50-60 cm sund vækst. Totalhøjde 260 cm. Har nogen et tip? Beskære et stykke oppe Grantræshæk med døde grene nederst og grøn vækst øverst på toppen, cirka 50-60 cm. Resten af hækken ser tør og død ud. fra?
Taknemmelig for alle tips
Bengt
 
Grantræer tåler ikke sådan beskæring, de skyder jo ingen skud der, så den vil se sådan ud, indtil den bliver fældet.....
 
ok, tak, det var vel hvad jeg tænkte også!
bengt
 
Du kan jo male den grøn. :)
 
Ja, det er nok den eneste måde at få den grøn. At passe en granhæk er ret svært, det bør man læse lidt om, hvis man har en sådan.
 
Hej og tak for synspunkter!
Bengt
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.