.....til fornuftige priser?

Jeg har brug for 11m gevindstang, galvaniseret, samt møtrikker og firkantede skiver (100 stk). Hvor køber man det til fornuftige priser? Biltema, Jula osv. har kun zinkbelagte ting, og det er ikke tilstrækkeligt til en brobygning.

Mvh,
MathiasS

Det var ikke så let.

Nu kigger jeg på 16mm stang i stedet og tilføjer nogle fastgørelsespunkter.

20m stang, 150 møtrikker og skiver koster 5500sek hos Sifverts med 40% rabat.....

Har ikke Biltema og Classe rustfri gevindstang til en rimelig pris???
Har også konstateret, at der er latterlige priser på gevindstang med tilbehør.

Ja. Biltemas rustfri gevindstang bliver jo både bedre og billigere.

Desværre bliver det ikke billigere. 5270 sek på biltema for den syrefaste stang+møtrik. Skiverne bliver blanke da.

Hmm. Varmgalvaniseret M-gevind. Findes det? Burde vel blive problemer med pasningen med tanke på at galvaniseringen kan bygge ret ujævnt samt danne slags dråber.

MathiasS sagde:
Desværre bliver det ikke billigere. 5270sek på biltema for den syrefaste stang+møtrik. Skiverne bliver blanke der.
At blande rustfrit med galv (zink) eller aluminium er ajabaja! =Galvanisk.

Vi har købt gängstång til arbejdet hos Ahlsell, og de var betydeligt billigere end Sieverts, men jeg ved ikke, om det er muligt at handle som privatkunde der. Ellers har Bromma Järn et ret godt sortiment, også billigere end Sieverts, eller var i hvert fald, det er noget år siden jeg var der.

Det blev blank stang fra biltema med tilhørende møtrikker og skiver. Blæser på en eller anden type overfladebehandling på det og håber på det bedste. Gik op et snit i dimension (til 20mm) og fordoblede kritiske fastgørelsespunkter.

Det vil nok ikke blæse væk....

Tænkte også at montere en inspicerbar stykke gevindstang så kan jeg se hvor meget den ruster hvert år....

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.