Overvejer at bygge et hegn på ca. 20 meter. Er der nogen, der har en idé om, hvad priserne ligger på? Og hvor man kan købe det...

Hej,
Jeg byggede ca. 100m sidste år og købte ca. 600 stænger/stolper i faldende længder på ca. 4-7,5m. pris 7000:- og så havde jeg en bunke til overs, som rækker et stykke videre.

Det var via en annonce på Blocket fra Falun, og så fik jeg det leveret (ca. 25 mil)

:) Aha så har jeg en fornemmelse af det nu da =) Ja, jeg har også kigget på blocket i noget tid, har også overvejet at lave det helt selv, men det hælder mest til at jeg køber i stedet..Når man ikke har al tid i verden ;)

ThereseLau sagde:
:)  Aha  så har jeg en ide om cirka hvad det koster nu=)  Ja, jeg har også kigget på blocket i et stykke tid, har også overvejet at lave det selv helt og holdent, men det hælder til, at jeg køber i stedet..Når man ikke har al tid i verden  ;)
Skal et firma lave arbejdet så ligger det på 300-400:-/m gør du det selv 50-70:-/m

Ja, arbejdet har jeg helt klart tænkt mig at gøre selv. det er stolperne, som jeg har overvejet, om jeg skal lave dem selv eller om jeg skal købe, men vil sandsynligvis købe dem.

ThereseLau sagde:
Ja jobbet har jeg helt klart tænkt gøre selv. det er stolperne som jeg har overvejet om jeg skal lave dem selv eller om jeg skal købe, men kommer sandsynligvis til at købe dem..
Ok.. har du skov så?

Vi spidsede og kullede dem selv og der var stor trivselfaktor i dette arbejde.

Ja vi har skov eller jeg har adgang, jeg får tage fra mine forældre.. er det en stor procedure at gøre?? Eller klarer en nybegynder også det??

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.