Hej,

Jeg har for nylig købt et hus, og mit fyrrum ligger i kælderen. Over fyrrummet bor min 1-årige søn. Jeg synes nogle gange, når vi fyrer kraftigt, at der lugter af røg i min drengs værelse.
Jeg undrer mig, om der findes en lugt-tæt maling eller noget lignende, som man kan male loftet og samlinger i fyrrummet med, og hvad hedder den i så fald? Og eventuelt ved eventuelle rør, der går ud fra fyrrummet? Kan man tage noget som silikone eller lignende for at holde lugten væk fra rummet ovenpå, men som stadig kan tåle varmen fra f.eks. varmtvandsrør osv.?
Nogen, der har nogle forslag?
Mvh
-- Jon

Er du sikker på, at røgen kommer den vej og ikke udefra via vinduet eller ventilationen?

/Patrik

Hej
Jo, jeg er ret sikker... Der går ret mange rør fra fyrkælderen op igennem bagsiden af et skab, der står i drengens værelse. Man kan mærke lugten fra fyrkælderen stærkere fra det skab...
Med venlig hilsen
-- Jon

Røgen tror jeg mestendels kommer fra, når jeg åbner lugen for at putte mere brænde ind... også tror jeg har tilstrækkeligt med træk i pannen op gennem skorstensfoden.. Havde skorstensfejeren hos mig for kun et par uger siden..

Hvad kan passende materiale være?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.