Hej, jeg har brug for lidt råd. Som billedet viser, overvejer jeg at fylde et stykke med sprængsten for derefter at lægge 0-32 og det sidste lag 0-4, dårligt eller? For sprængsten har jeg nok af, og det er for de L-støtter, som skal stilles der som et hjørne og opfyldning med morän.
 
  • Udgravning med grus og sten, delvist fyldt med sprængsten og en orange rør. Indpakket objekt i baggrund og synlige byggeområder.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.