Hej, jeg har brug for lidt råd. Som billedet viser, overvejer jeg at fylde et stykke med sprængsten for derefter at lægge 0-32 og det sidste lag 0-4, dårligt eller? For sprængsten har jeg nok af, og det er for de L-støtter, som skal stilles der som et hjørne og opfyldning med morän.