P
Hej.. lidt off topic, men alligevel.. jeg står overfor et stort dekorationsarbejde af en laserspilsarena, hvor jeg skal bruge masser af forskellige materialer og teknikker for at skabe flere temamiljøer. Et af disse temaer er middelalder/fantasy, og jeg har brug for enten at finde eller bygge god falsk sten, der ligner borgmure. Hvis nogen har nogle gode tips til præfabrikeret falsk sten eller tips til gode metoder til at skabe hele vægge af stenimitation, ville det være fantastisk. Disse skal dog være meget holdbare, da lokalet vil huse utilregnelige børn i alle aldre. Hjælp mig!

Tre alternativer:
1. Fugeskum, dog i STORE pakninger ellers bliver det for dyrt.
2. Flamingo.
3. Hønsetråd og avispapir dyppet i tapetklister.

Dette kan så spraymales med maling blandet med sand. Brug en kompressor og sprøjte beregnet til tektyl eller lignende.

Når det går i stykker, for det gør alle lette materialer, så reparerer du bare med fugeskum og mere maling. Jo tættere farvelag, desto mere holdbart.
/CC

Du kunne måske bygge en ramme i træ, f.eks. reglar med en plade af plyfa på.
Se om du kan få fat i en masse skummgummi, som du kan klippe og skære til den ønskede struktur (hestearbejde!) og derefter spraymale. At bruge papier maché (hønsenet og tapetklister) er nok mindre godt, da du vil skulle vedligeholde det hele tiden.

held og lykke

Jeg kom på en fjerde metode. Hänsnät og stof dyppet i gips. Det bliver garanteret vedligeholdelsesfrit. Alle ved jo, at gips på benbrud er stærkt.
/CC

Forestil dig, at hans mur er 3*4 meter. Hvor tykt tror du, han behøver at gøre gipset, så det kan holde til, at en fjunis kommer farende ind i det? Gips ved benbrud er jo armeret med bandagen samt af benet! Uden benet er det nok ikke så voldsomt holdbart.

Men det kan måske fungere fint. Tror dog ikke, at det bliver vedligeholdelsesfrit...

Sæt benene der også så :o ;D
/CC

chris47 sagde:
Sæt ben på også da    :o ;D
/CC
At jeg ikke tænkte på det ;D

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.