Er i gang med at skifte panel på udestuen og bemærkede så, at der var fugt et sted. Kan ikke se, at det skulle lække ind. Det er i reglen under plasten, som er under isoleringen. Nogen der har nogen idé? Kan det være, at det er kondens? Føles som om det ville være meget, hvis det er tilfældet
Træramme med isolering og fugtpletter observeret i et udestueprojekt. Synlig skum- og glasuld under plastlag. Potentiel kondensproblematik.
 
Føles som om plasten bør ligge under tagbjælkerne. For som det er nu, går plasten under isoleringen og så over bjælkerne, hvilket resulterer i, at den presser isoleringen væk ude ved kanterne, bliver jo så typ uisoleret mod bjælkerne og der bliver en masse kondens. Er der nogen, der har samme tanke?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.