Føles som om plasten bør ligge under tagbjælkerne. For som det er nu, går plasten under isoleringen og så over bjælkerne, hvilket resulterer i, at den presser isoleringen væk ude ved kanterne, bliver jo så typ uisoleret mod bjælkerne og der bliver en masse kondens. Er der nogen, der har samme tanke?