Skulle have brug for råd angående at fuge om. Det blev ikke så godt med fugningen, da det tørrede hurtigere, end jeg havde regnet med før vaskningen.
Jeg satte fugen sidste uge og tænkte, at jeg kunne leve med det, men er usikker på det.
Synligt tæt på, på to meters afstand ser det godt ud.
Er det en fugerive, der gælder, eller virker syrerens med scotch brite? Med en fugerive er der vel risiko for, at fliserne beskadiges?