Hej
Jeg har 2 gerede brædder som jeg har limet og skråskruet sammen. Efter dette har jeg trukket en latexfuge. Når dette er tørret, har fugemassen sunket et par mm i sprækken.
Spørgsmålet er, hvad gør jeg forkert?
Beckers variant af latexfuge er det jeg anvender.
Jeg har 2 gerede brædder som jeg har limet og skråskruet sammen. Efter dette har jeg trukket en latexfuge. Når dette er tørret, har fugemassen sunket et par mm i sprækken.
Spørgsmålet er, hvad gør jeg forkert?
Beckers variant af latexfuge er det jeg anvender.
Brædderne skal males, indendørs. Ok. Det er dem på brødgården, der anbefalede latexfuge, men så må jeg prøve akrylfuge i stedetP psjolin sagde:
Det ville klart være mest optimalt, men da jeg har en Biltema kap og geringssav, er det umuligt at få 100% perfekt (måske jeg skal give skylden til noget).V vectrex sagde:
Måske skal jeg lade være med at fuge, og grunde lidt mere.
Hvis du saver den venstre liste på venstre side af saven og den højre på højre side, kan saven i princippet save hvor skævt som helst, så længe savklingen arbejder i et plan (hvilket den næsten altid gør, da den roterer), og det er stadig muligt at få en "helt tæt" samling. Så skyld ikke på saven 
Ok. Virket är vridetByurn sagde:
Haha nä men förstår nog att det är handhavandet som brister, ska försöka tänka till lite extra vid nästa sågning hehe
Klik her for at svare