T Thomas & fritidshus #1 Medlem · 1 indlæg 12 feb 2025 klokken 15:39 Thomas & fritidshus Medlem 1 indlæg 12 feb 2025 klokken 15:39 #1 Er der nogen, der har erfaring med at samle to tre-lags vinduer i L-form med silikone, uden mellemliste, dvs i en 90 graders vinkel?🤔 #samle
Er der nogen, der har erfaring med at samle to tre-lags vinduer i L-form med silikone, uden mellemliste, dvs i en 90 graders vinkel?🤔