4,120 læst ·
22 svar
4k læst
22 svar
Frostspringning et år gammel betontrappe ude
Efter at være blevet trætte af den gamle fejlkonstruktion af betongtrappen op til vores hus, hyrede vi et firma til at rive den gamle trappe ned og bygge en ny. Trappen skulle have 10 cm høje stødtrin (vi er ældre), og trinfladerne måtte blive, som de bliver. Nu et år senere er trappen ved at frostsprænges, og jeg søger et præparat, der kan lukke trinfladeoverfladen og udjævne den. Har googlet en del, men det er jo ikke forståeligt og sikkert propaganda styret. Er der nogen der kender til det her, hører nok hjemme i chemienens verden.
Admin: Ved heller ikke om jeg skriver i det rigtige forum!
Admin: Ved heller ikke om jeg skriver i det rigtige forum!
Moderator
· Stockholm
· 57 844 indlæg
Jeg ville nok starte med at reklamere hos firmaet, der har lavet den. Der findes særlige beton kvaliteter til formålet, som ikke skal fryse i stykker.
Han spurgte jeg allerede hvad han har for ansvar: Han kan intet og vil ikke vide noget. Så selvom jeg presser ham så bliver det bare noget skidt. Nej, jeg vil få nogen som kan det her og give råd så ordner jeg det selv.H hempularen sagde:
S Stol sagde:Efter at være blevet træt af den gamle fejlkodnstruerede betontrappe op til vores hus, hyrede vi et firma til at rive den gamle trappe ned og bygge en ny. Trappen skulle have 10 cm høje stødtrin (vi er ældre), og trinpladerne måtte blive, hvad de blev. Nu, et år senere, er trappen ved at frostsprænges, og jeg søger et præparat, der kan forsegle trinpladens overflade og glatte den ud. Jeg har googlet lidt, men det er jo uforståeligt og sikkert propagandastyrt. Er der nogen, der ved noget om det her, hører vel hjemme i chemin-verden.
Admin: Ved heller ikke, om jeg skriver i det rigtige forum!![]()
nivellermasse som beton??
mener du 6998 betomix quick