Efter at være blevet trætte af den gamle fejlkonstruktion af betongtrappen op til vores hus, hyrede vi et firma til at rive den gamle trappe ned og bygge en ny. Trappen skulle have 10 cm høje stødtrin (vi er ældre), og trinfladerne måtte blive, som de bliver. Nu et år senere er trappen ved at frostsprænges, og jeg søger et præparat, der kan lukke trinfladeoverfladen og udjævne den. Har googlet en del, men det er jo ikke forståeligt og sikkert propaganda styret. Er der nogen der kender til det her, hører nok hjemme i chemienens verden.
Admin: Ved heller ikke om jeg skriver i det rigtige forum!:thinking:

Jeg ville nok starte med at reklamere hos firmaet, der har lavet den. Der findes særlige beton kvaliteter til formålet, som ikke skal fryse i stykker.

• Synes
Nyfniken og 1 anden
  • Laddar…
H hempularen sagde:
Jeg ville nok starte med at reklamere mod firmaet der har lavet det. Der findes specielle beton kvaliteter til formålet, som ikke skal frostsprænge.
Han spurgte jeg allerede hvad han har for ansvar: Han kan intet og vil ikke vide noget. Så selvom jeg presser ham så bliver det bare noget skidt. Nej, jeg vil få nogen som kan det her og give råd så ordner jeg det selv.

S
Billede letter.

• Synes
Stol
  • Laddar…
Har I salt om vinteren på trappen?

• Synes
Stol
  • Laddar…
S sinuslinus sagde:
Billede letter.
Grå, ujævn betonoverflade med skygge i højre side, muligvis fra en person med hat, som kaster skyggen på betonen.
Grå betonoverflade med ru tekstur og små revner ses tæt på, med skygger fra omgivelserne langs kanten. Betontrappe med metalgelænder, omgivet af grus og sten på begge sider, beliggende udendørs ved et hus.

Er det overhovedet betonmørtel de har brugt?

S Stol sagde:
Efter at være blevet træt af den gamle fejlkodnstruerede betontrappe op til vores hus, hyrede vi et firma til at rive den gamle trappe ned og bygge en ny. Trappen skulle have 10 cm høje stødtrin (vi er ældre), og trinpladerne måtte blive, hvad de blev. Nu, et år senere, er trappen ved at frostsprænges, og jeg søger et præparat, der kan forsegle trinpladens overflade og glatte den ud. Jeg har googlet lidt, men det er jo uforståeligt og sikkert propagandastyrt. Er der nogen, der ved noget om det her, hører vel hjemme i chemin-verden.
Admin: Ved heller ikke, om jeg skriver i det rigtige forum!:thinking:

• Betonreparationssæk fra Mira 6990 betodeck, 25 kg, til terrasser og balkoner. Lavalkalisk cementbaseret massen er frostbestandig og indeholder kvartssand.
nivellermasse som beton??

K Klasklättermus sagde:
afrettingsmasse som betong??
Er ingen afrettingsmasse..

MarcK MarcK sagde:
Är ingen avjämningsmassa..
nehej står at det skal lægges på gulv

K Klasklättermus sagde:
nehe står att det skal lægges på gulv
Står ude og inde, på terrasser og altaner, bassiner og gulve i svømmehaller.
Altså passende til disse valg....
Ingen jævnlig...er et membran.

MarcK MarcK sagde:
Står ude og inde, på terrasser og altaner, bassiner og gulve i svømmehaller.
Altså passende til disse valg...
Ingen afretning..er en membran.
du har lagt to produkter. jeg kommenterer først

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.