I dag brænder betonen, så vi tog en familieudflugt til hovedstaden. Fredells var et af udflugtsmålene (måske var vi allerede passeret ud af hovedstaden på det tidspunkt?). De skammer sig bestemt ikke for at tage betaling! Hvilken type mennesker er det egentlig, der handler der? Mange af de varer, jeg kiggede på, var op til 100 % dyrere end andre steder. Hvad siger du til markafløbsbøjninger til beskedne 100 kroner stykket? Tømmer til gulvbjælker (45x220 K24) kostede 70 kr./lpm! SKANDALØST DYRT!
Se Fredells som et godt udstillingssted, de har det meste, og der kan man tage hen og klemme, føle og sammenligne, så finder man det, man falder for, til en betydeligt lavere pris et andet sted.
God pris på malingen Buffy, dejligt at kunne spare lidt et sted
God pris på malingen Buffy, dejligt at kunne spare lidt et sted
Absolut, præcis sådan tænker jeg også. Deres "konstruktionsmodeller" er en fremragende måde at vise produkter på.frasse sagde:
Klik her for at svare