Bob_the_builder
I dag brænder betonen, så vi tog en familieudflugt til hovedstaden. Fredells var et af udflugtsmålene (måske var vi allerede passeret ud af hovedstaden på det tidspunkt?). De skammer sig bestemt ikke for at tage betaling! Hvilken type mennesker er det egentlig, der handler der? Mange af de varer, jeg kiggede på, var op til 100 % dyrere end andre steder. Hvad siger du til markafløbsbøjninger til beskedne 100 kroner stykket? Tømmer til gulvbjælker (45x220 K24) kostede 70 kr./lpm! SKANDALØST DYRT!

Jodu, Freddan holder ingen fingre imellem...
Ikke underligt at de uddeler 20% rabatkort til højre og venstre.

Visse ting er dyre, men ikke alt. Købte Tinova VX 10L 1398:- men fik en god rabat, da jeg er medlem af Villaägarna. Det blev billigere end malerforretningerne jeg ringede til....

/Fredrik

Det er alligevel et kæ..mpe påslag. vi fik købe samme farve, Tinova VX, 10 l gennem vores maler for 600:- og da har sikkert vores maler taget i det mindste en lille sum...

Se Fredells som et godt udstillingssted, de har det meste, og der kan man tage hen og klemme, føle og sammenligne, så finder man det, man falder for, til en betydeligt lavere pris et andet sted.

God pris på malingen Buffy, dejligt at kunne spare lidt et sted :)

Ja, der kan man se, at der også findes ærlige og fremfor alt dygtige håndværkere....

Det samme gælder for Hejdes (Skåne) køber man noget der er man garanteret snydt. Til og beijer er billige i sammenligning.

Bob_the_builder
frasse sagde:
Se Fredells som en god udstillingslokale, de har det meste og der kan man tage hen og klemme og mærke og sammenligne, så finder man det, man hæfter sig ved, til en betydeligt lavere pris et andet sted.
Absolut, præcis sådan tænker jeg også. Deres "konstruktionsmodeller" er en fremragende måde at vise produkter på.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.