Hvordan skal man fortsætte her?
Bliver nødt til at fjerne vasken, før jeg kan save stykket helt ud. Den fortsætter derinde et stykke.
Kraftige lægter at fastgøre ny plade på.
Nederst er der en revne i gipsvæggen. Det er omtrent bag komfuret.
Enten fjerner man gipsvæggen helt ned mod gulvet. Men så har jeg vægdåsen til komfuret, som jeg ikke ved, hvordan fungerer. Er lidt bange for el, hvis det ligger åbent.
Alternativt kan man bare save den del ud, hvor flisen sidder, som er i stykker og et lille stykke ned. Sætte en ny gipsplade i, som jeg saver til og monterer ind. Skruer fast med gipsskruer på lægterne.
Nederdelen mod gulvet må man reparere og sætte en passende gipsstrimmel eller husfix på eller noget andet.
Tænkte at forsøge at sænke håndværksomkostningerne
Ellers gør de det selvfølgelig.
Hvad er det for en mærkelig stikkontakt? Er elen trukket frem til dåsen i et plastrør mod væggen?
Ja, elen til kontakten løber i plastrøret, som går langs væggen og fortsætter så ud gennem hul mod gangen. Det ser ud til at løbe rundt gennem lejligheden. Gamle installationer fra, jeg ved ikke hvornår. Elen burde sikkert trækkes om i lejligheden, men det koster mucho. Jeg tror, de gav et forslag ved stambytet på ca. 30.000 kr.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.