Har brug for råd fra nogen kyndig. Skal reparere beskadigede yderhjørner på en gipsvæg. Har købt selvklæbende hjørnebeskyttere, men nu viser det sig, at de ikke kan bruges på tapetseret og malet væg. Er der nogen, der har prøvet og ved, om det alligevel måske fungerer. Skal så spartle over og male.
Er risikoen stor for, at det bliver grimt, hvis jeg bare maler over? Kan jo sætte tapet og så male for at undgå, at ujævnheder ses lige så godt.
Har forsøgt at søge på tidligere indlæg, men har ikke fundet, hvad jeg søger, vil helt have noget selvklæbende, ikke noget med lim. Modtager gerne tips og råd.
Er risikoen stor for, at det bliver grimt, hvis jeg bare maler over? Kan jo sætte tapet og så male for at undgå, at ujævnheder ses lige så godt.
Har forsøgt at søge på tidligere indlæg, men har ikke fundet, hvad jeg søger, vil helt have noget selvklæbende, ikke noget med lim. Modtager gerne tips og råd.
Det kommer se forfærdeligt ud, hvis du bare maler.
Gør et ordentligt arbejde. Skær tapetet væk, hvor listen skal sidde. Slib ned, så det bliver jævnt.
Fastgør listen.
Spartl mindst tre lag. Længere ud fra listen for hvert lag.
Slib
mal.
Gør et ordentligt arbejde. Skær tapetet væk, hvor listen skal sidde. Slib ned, så det bliver jævnt.
Fastgør listen.
Spartl mindst tre lag. Længere ud fra listen for hvert lag.
Slib
mal.
Klik her for at svare