Hej skal bygge et badeværelse, hvilket betyder, at jeg skal føre afløbsrør gennem gulvregler mellem de to planer i huset. Reglen er 200 mm og skal bores 120 mm for røret. Skal igennem to regler, skal man så forstærke reglen på nogen måde, nogen der ved?
Venlig hilsen Luppe :-/
Venlig hilsen Luppe :-/
Kommer an på spændvidden samt kottlingen, men det er enkelt at forstærke, så dumt at tage chancer...
Limskruv en plyfabit ~15*195*1200 på begge sider af bjælken centreret ved hullet. Naturligvis skal du bore i plyfan også
Kommer du desuden til at sømme kolvninger 45*195 (se nedenfor) på, så er det fint!
-----------------------------------------------
| |
| |
----------------------- ----------------------
| |
| |
----------------------- ----------------------
| |
| |
-----------------------------------------------
Limskruv en plyfabit ~15*195*1200 på begge sider af bjælken centreret ved hullet. Naturligvis skal du bore i plyfan også
Kommer du desuden til at sømme kolvninger 45*195 (se nedenfor) på, så er det fint!
-----------------------------------------------
| |
| |
----------------------- ----------------------
| |
| |
----------------------- ----------------------
| |
| |
-----------------------------------------------
Klik her for at svare