Hej
Beklager hvis dette er det forkerte emne, moderator må gerne flytte.
Tænkte at spørge om nogen har et tip om lignende anordning i fx garagetaget.
Jeg forestiller mig to parallelle en-meter-stykker, men hvad skal man have af spændeanordning til ski?
Jeg husker, at min far havde smarte tagbøjler med gummistropper til ski til Amazonen.
Taknemmelig for alle tips da skiene altid er i vejen.
Mvh
Fredrik
Beklager hvis dette er det forkerte emne, moderator må gerne flytte.
Tænkte at spørge om nogen har et tip om lignende anordning i fx garagetaget.
Jeg forestiller mig to parallelle en-meter-stykker, men hvad skal man have af spændeanordning til ski?
Jeg husker, at min far havde smarte tagbøjler med gummistropper til ski til Amazonen.
Taknemmelig for alle tips da skiene altid er i vejen.
Mvh
Fredrik
Jeg har Elfahylder på over to meter på en væg og samler ski øverst. Børnene er små, så lige nu har vi "kun" 6 par ski sammen inkl. stave til alle og pigger til langrendsskøjter. Skiene ligger godt og tilgængeligt øverst under taget, i stil med denne, men jeg tror, at de konsoller, jeg har, er noget længere.

Ulempen ved Elfa er, at det er dyrt, men de er virkelig gode. Tror min væg kostede omkring 4000, men så har jeg plads til skovle, river, visse værktøjer, som jeg vil have let tilgængelige nær porten, og en lang hylde til alle mulige flasker og dunke m.m.

Ulempen ved Elfa er, at det er dyrt, men de er virkelig gode. Tror min væg kostede omkring 4000, men så har jeg plads til skovle, river, visse værktøjer, som jeg vil have let tilgængelige nær porten, og en lang hylde til alle mulige flasker og dunke m.m.
Sådan så det ud, da jeg lige havde monteret den. Den sluger en del, selvom den ikke er så stor. Har suppleret med kroge til venstre og foran til alle cykelhjelme og kabler m.m. Har også købt små metalhylder ca. 15 cm dybe til småting, hvor vandsprederen nu hænger.
Har en lang variant på 360 cm inde, som nok kostede over 10' inkl. 20% rabat, som de ofte har på K-Rauta og andre steder. Meget let at arbejde med de der bærebeslag, man skruer oppe ved loftet, og så hænger alt på.
Bliver mere og mere irriteret over spaderne og overvejer at udskifte med længere hængelister samt hylder og lave et redskabsskur udenfor i stedet.
Har en lang variant på 360 cm inde, som nok kostede over 10' inkl. 20% rabat, som de ofte har på K-Rauta og andre steder. Meget let at arbejde med de der bærebeslag, man skruer oppe ved loftet, og så hænger alt på.
Bliver mere og mere irriteret over spaderne og overvejer at udskifte med længere hængelister samt hylder og lave et redskabsskur udenfor i stedet.
F fredand44 sagde:
Klik her for at svare