Hej
Nogen sagde, at en idealtrappe har 17 cm høje trin med 23 cm bredde.
Men hvis man ønsker at lave en stejlere eller fladere trappe, gælder andre mål, men hvilke.
Da en trappe ikke er det enkleste, man kan bygge, vil man jo gerne have, at det bliver korrekt!
Tips?
Nogen sagde, at en idealtrappe har 17 cm høje trin med 23 cm bredde.
Men hvis man ønsker at lave en stejlere eller fladere trappe, gælder andre mål, men hvilke.
Da en trappe ikke er det enkleste, man kan bygge, vil man jo gerne have, at det bliver korrekt!
Tips?
Tak, det var præcis, hvad jeg havde brug for at vide. Nu er der "kun" tilbage at måle-overveje-tegne, måle igen og tegne om nogle gange, inden jeg er tilfreds.
Bliver jeg ikke tilfreds med overvejelserne, så må jeg jo købe en ...
Linket var kanon!
Bliver jeg ikke tilfreds med overvejelserne, så må jeg jo købe en ...
Linket var kanon!
Klik her for at svare