Hej hej!

Jeg har en sjov garderobeløsning i min lejlighed, som I kan se på billedet. Nu er der et klædeskab mellem to små vægge. Den ene væg er 47 cm dyb, mens den anden væg kun er 10 cm dyb. Så klædeskabet stikker ud på den ene side. Jeg vil bygge den kortere væg ud, så den også bliver 47 cm dyb, så et klædeskab kan bygges ind. Jeg undrer mig over, hvordan man går til værks.

Her er et billede og en illustration for at præcisere. Den sorte stiplede linje er tænkt som kommende indbygget klædeskab. Den røde stiplede linje er tænkt som tilbygning af væggen

Fotografiet er, hvordan det ser ud nu.

Hvad tror I, det ville koste at forlænge den mindre væg samt bygge et enkelt klædeskab med hvide skydedøre, der går op til loftet, som er omkring 3m.

Tak for hjælpen

• Illustration af garderob med sorte og røde linjer, der viser nuværende og planlagt vægudvidelse for at opnå symmetri.
  • En trædør i en garderobeåbning mellem to hvide vægge med forskellig dybde. Døren stikker ud fra den ene side.
Hej!

Hvordan: Regler (træ eller plade) + gips, så er det bare at måle, måle igen, og måle en tredje gang, så kører du :)

Garderobeskab: Riv den eksisterende, køb skinner og døre, findes at købe på bauhaus eller lignende, så sætter du skinnerne i loft og gulv og monterer skydedørene! Klart! :D

Omkostning kan jeg ikke svare på, prøv at tage forbi bauhaus/k-rauta/byggmax eller nogen lignende, de har alt du har brug for!

MVH og Held og Lykke! d^_^b

Hej, nu begynder det at blive tid! Findes der nogle gode guider på nettet? Det ville være sjovt at klare det selv!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.