Hvis vi forudsætter, at styrkeberegningen er udført efter alle kunstens regler.
Kan en amatør forlænge en altan (dvs. "gøre dybere"), hvis han gør grundig research og køber ordentligt udstyr? Eller er dette et eksempel på noget, man overlader til en konstruktør?
Vedhæfter billede af altanen, som jeg gerne vil gøre ca. 1,5m dybere...
Kan en amatør forlænge en altan (dvs. "gøre dybere"), hvis han gør grundig research og køber ordentligt udstyr? Eller er dette et eksempel på noget, man overlader til en konstruktør?
Vedhæfter billede af altanen, som jeg gerne vil gøre ca. 1,5m dybere...
du kan jo bede en konstruktør om at tegne det op, og så er det bare at følge tegningen
h-man sagde:Kan en amatør forlænge en altan (dvs "gøre dybere") hvis han laver ordentlig research og køber ordentligt udstyr? Eller er det her et eksempel på noget, man overlader til en konstruktør?
QUOTE]
I så fald burde halvdelen af alle hjemmesnedkererede terrasser være "utilstrækkeligt" bygget? Det er jo ikke alle, der kan åbne terrassedøren og træde ud på jordniveau, der findes jo skrånende huse.
Selvfølgelig kan man bygge selv, hvis man ved hvad man laver eller får lidt hjælp til hvordan konstruktionen skal se ud. Spændende projekt, hvis du gør det selv, læg billeder op af byggeriet i så fald.
den står med søjler på jorden, så måske burde den kaldes en terrasse (det gjorde den faktisk i prospektet), men det føles som en altan... Jeg vil se, om jeg kan finde en konstruktør, der kan tage et kig, og vender sandsynligvis tilbage med mange flere spørgsmål...
Klik her for at svare