Hej!

Fik soveværelset flydespartlet i går og ser nu, at der et sted kan ses oversiden af skinnen, som gulvvarmeslangen er lagt i. Det betyder, at der kan være ca. 4 mm tykkelse på spartelmassen. Hvad er risiciene her? Jeg forstår, at det kan revne. Årsagen til dette må være, at armeringsnettene har ligget overlappende, så skinnen er kommet højere op end resten af rummet.
Behøves det spartles om?
 
Hvad skal du belægge gulvet med? Tæppe, så kan du have problemer. Parket, vinylklik eller lignende, så er der ingen problemer.
 
  • Synes
JF.
  • Laddar…
S sixten88 sagde:
Hvad skal du belægge gulvet med? Tæppe, så kan du have problemer. Parket, vinylklik eller lignende så er der ingen problemer.
skal have parket så det gør måske ikke så meget da :)
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.