Hej!
Fik soveværelset flydespartlet i går og ser nu, at der et sted kan ses oversiden af skinnen, som gulvvarmeslangen er lagt i. Det betyder, at der kan være ca. 4 mm tykkelse på spartelmassen. Hvad er risiciene her? Jeg forstår, at det kan revne. Årsagen til dette må være, at armeringsnettene har ligget overlappende, så skinnen er kommet højere op end resten af rummet.
Behøves det spartles om?