Er i sommerhuset og skal flydespartle på gulvspån. Lagde Raychem Quicknet. Problemet er, at kablerne stikker frem nogle steder. Ville tro, at jeg kan ordne det med fixet. Er det ok? Der står jo, at nettet må lægges direkte i fixet. Det er ikke et vådrum. Jeg kan ikke få fat i mere spartelmasse, og det ville være dejligt at blive færdig.