Hej alle sammen,

Vi er interesserede i at flytte en indvendig dør, der sidder på en skillevæg i vores indre hall, for at forbedre plantegningen. Lejlighedsbygningen er fra 1887, og væggen er cirka 10 cm bred og omkring 2 meter lang (tilslutter direkte til væggen, der omgiver elevatoren i trappeopgangen). Døren skal flyttes cirka 60 cm til højre (se billede).

Jeg ville tro, at væggen ikke er bærende, og i så fald bør flytningen ikke være noget problem, men jeg vil gerne høre jeres tanker om dette. Jeg vedlægger tegninger fra ombygningen af bygningen, der fandt sted i 1984. Vores lejlighed er markeret med blåt, den nuværende døråbning i rødt og hvor den skal flyttes til med en pil i orange. Jeg har også vedhæftet en relationsplan, der ser lidt anderledes ud, men hvor forklaringer om vægmateriale osv. kan findes i det øverste højre hjørne.

Det er værd at nævne, at foreningen har typisk godkendt flytningen af døren, så længe væggen ikke er bærende.

Tak på forhånd for hjælpen!

Ser nu at farverne er forsvundet fra tegningerne, men håber det er tydeligt alligevel - døren som skal flyttes er indkredset i gråt og den skal flyttes til højre.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.