Hej!
Jeg har støbt et gulv i min gamle garage 20 mm under det øvrige gulv med Finja EPS-beton. Nu skal jeg flydespartle det i niveau med Finja Gulvafjævning Allround.
1. Hvordan skal jeg fastgøre armeringsnettet på EPS-betonen?
2. Jeg har tænkt mig at bruge niveaumarkører, kan/bør jeg lade dem blive i flydespartlen?
3. Overfladen er kun 11 kvm. Er det nogen idé at opdele gulvet med afstegningslister eller flydespartle hele gulvet direkte?
Meget taknemmelig for svar!
Jeg har støbt et gulv i min gamle garage 20 mm under det øvrige gulv med Finja EPS-beton. Nu skal jeg flydespartle det i niveau med Finja Gulvafjævning Allround.
1. Hvordan skal jeg fastgøre armeringsnettet på EPS-betonen?
2. Jeg har tænkt mig at bruge niveaumarkører, kan/bør jeg lade dem blive i flydespartlen?
3. Overfladen er kun 11 kvm. Er det nogen idé at opdele gulvet med afstegningslister eller flydespartle hele gulvet direkte?
Meget taknemmelig for svar!
Tak! Er ved at lægge armeringsnettet. Bliver ret meget overlap nogle steder. Overlapper konsekvent 2 ruder, ved udlægning på anden række bliver det jo ret højt, eftersom der er 3 armeringsnet oven på hinanden (skal flyde spartle ca. 20 mm), dvs. første rækkes andet net overlapper det første i rækken, så ligger anden rækkes første net over første rækkes første net og også første rækkes andet net (se billede). Er det rigtigt gjort?huggan sagde:

Klik her for at svare